- Trainees understand about international marketing
- Challenges enterprises have to face when doing international marketing
- Methods for effective international marketing.
- Management levels: Chairman, CEO, Board, Board of Members, Managers, Leaders, Chairman Assistant, CEO Assistant.
- Middle-managers: functional managers, head/deputy head of departments, sections….in enterprise.
- Individuals who are interested in marketing and developing international marketing.
Era of integration creates the increasingly competitive market. Enterprises tend to expand globally such as Honda, Unilever, P&G. To succeed , enterprises must have their own strategies in international marketing. However, for most of Vietnamese SMEs, developing international marketing is still new and difficult.
“International marketing” lectured by expert Duong Ngoc Dung will provide knowledge about how to do international marketing for entrepreneurs.
8 Bài học - 1 giờ 19 phút
Giảng viên Dương Ngọc Dũng từng giữ những vị trí quản lý cao cấp, đào tạo và tư vấn cho những tổ chức lớn như Samsung, LG Vina, Tổng lãnh sự Mỹ, Úc, New Zealand, Bộ Kế hoạch & Đầu Tư, Bộ Tài chính, Đài truyền hình Việt Nam, Tổng lãnh sự Singapore…
- Năm 1995: Tốt nghiệp Thạc sĩ khoa Đông Phương Học tại Đại Học Harvard (USA)
- Năm 2001: Tốt nghiệp Tiến sĩ khoa Tôn Giáo Học tại Đại Boston (USA)
- Năm 2007: Tốt nghiệp MBA tại Đại Học UBI (Bỉ)
- Hiện nay, ông đang giảng dạy tại Khoa Triết học – Đại học Khoa học xã hội & Nhân văn và giảng dạy các môn Quản trị Marketing, Quản trị Nhân sự, Quản trị xuyên văn hóa của Đại học Quản trị Paris (Paris Graduate School of Management). Ông còn giảng dạy tại các chương trình MBA của Đại học Bolton (Anh) và Đại học Northwestern (Thụy Sĩ) ở Việt Nam.
- TS. Dương Ngọc Dũng có kiến thức uyên bác về Triết học, Tôn giáo học, Đông Phương học, Ngôn ngữ học, Kinh tế học, những chương trình giảng dạy do ông thiết kế thường mang tính độc đáo, sáng tạo và hài hước, được các doanh nhân trong và ngoài nước đánh giá rất cao.