Bạn sẽ học được gì

Mục tiêu chương trình

- Trainees understand more about global brand

- Trainees are equipped with methods to build global brand

- Distinguish between “building global brand” vs “building national brand”

Đối tượng chương trình

- Management levels: Chairman, CEO, Board, Board of Members, Managers, Leaders, Chairman Assistant, CEO Assistant.

- Middle-managers: functional managers, head/deputy head of departments, sections….in enterprise.

- Individuals who are interested in branding and building global brand.

Giới thiệu khóa học

“From language missteps to misunderstanding cultural norms, veteran branding expert Barbara E. Kahn has seen it all when it comes to the missteps of launching a brand across borders”_ Gwen Moran.                                          

There are many global brands over the world like IBM, Coca Cola, Pepsi, GE but there is no one from Vietnam. It is good time for enterprises to pay more attention on how to build global brand as well as make Vietnamese brands reach the world. It is difficult but it is not impossible.

The course “Building global brand” will favor entrepreneurs in branding and planning to dominate the global market.

Nội dung khóa học

  • Introduction 6:30
  • Lesson 1: What is a brand? 8:55
  • Lesson 2: Brand personality - Brand soul 8:59
  • Lesson 3: Starters 8:39
  • Lesson 4: Starters (Continued) 7:57
  • Lesson 5: Starters (Continued) 8:48
  • Lesson 6: Requirement 10:27
  • Lesson 7: 3 Must - Do things 9:51
  • Lesson 8: Summing Up 7:01

Thông tin giảng viên

Dương Ngọc Dũng
1837 Học viên 53 Khóa học

Giảng viên Dương Ngọc Dũng từng giữ những vị trí quản lý cao cấp, đào tạo và tư vấn cho những tổ chức lớn như Samsung, LG Vina, Tổng lãnh sự Mỹ, Úc, New Zealand, Bộ Kế hoạch & Đầu Tư, Bộ Tài chính, Đài truyền hình Việt Nam, Tổng lãnh sự Singapore… 

- Năm 1995: Tốt nghiệp Thạc sĩ khoa Đông Phương Học tại Đại Học Harvard (USA)

- Năm 2001: Tốt nghiệp Tiến sĩ khoa Tôn Giáo Học tại Đại Boston (USA)

- Năm 2007: Tốt nghiệp MBA tại Đại Học UBI (Bỉ)

- Hiện nay, ông đang giảng dạy tại Khoa Triết học – Đại học Khoa học xã hội & Nhân văn và giảng dạy các môn Quản trị Marketing, Quản trị Nhân sự, Quản trị xuyên văn hóa của Đại học Quản trị Paris (Paris Graduate School of Management). Ông còn giảng dạy tại các chương trình MBA của Đại học Bolton (Anh) và Đại học Northwestern (Thụy Sĩ) ở Việt Nam.

- TS. Dương Ngọc Dũng có kiến thức uyên bác về Triết học, Tôn giáo học, Đông Phương học, Ngôn ngữ học, Kinh tế học, những chương trình giảng dạy do ông thiết kế thường mang tính độc đáo, sáng tạo và hài hước, được các doanh nhân trong và ngoài nước đánh giá rất cao.

Học viên đánh giá

0
0 Đánh giá

0%

0%

0%

0%

0%

Khóa học liên quan

Risk Management
Dương Ngọc Dũng
(0) 24 Học viên
999.000đ
Corporate Strategy
Dương Ngọc Dũng
(0) 23 Học viên
999.000đ
How To Build Management System
Dương Ngọc Dũng
(0) 24 Học viên
999.000đ
Crisis Management
Dương Ngọc Dũng
(0) 23 Học viên
999.000đ
Conflict and Dispute Management
Dương Ngọc Dũng
(0) 23 Học viên
999.000đ
999.000
Đăng ký học Thêm vào giỏ hàng
Thời lượng: 1 giờ 17 phút
Giáo trình: 9 Bài học
Học mọi lúc mọi nơi
Học trên mọi thiết bị: Mobile, TV, PC